Draaiboek 4daagse bijna gesloten - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Johan Jong - WaarBenJij.nu Draaiboek 4daagse bijna gesloten - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Johan Jong - WaarBenJij.nu

Draaiboek 4daagse bijna gesloten

Door: Johannes

Blijf op de hoogte en volg Johan

21 Juli 2013 | Nederland, Nijmegen

Tenslotte is het nu wel echt achter de rug allemaal, ik heb de dopingcontrole goed doorlopen en ik ben nu een volwaardig 4daagse loperb geworden, ik hoor er bij. Ik heb het gevoel dat de indrukken nog zo massaal zijn dat ik ze nog niet allemaal heb kunnen verwerken. De emoties en de tranen zitten nog steeds dicht aan de oppervlakte. Het was gewoon allemaal erg veel de laatste dag. En opeens zit je weer in de auto op weg naar Emmen om de verjaardag van Ceciel te vieren met alle kids erbij. De Wereld Draait Doorrrrrr zeg maar.
Gisteren heeft mijn dochter nog even mijn benen gemasseerd om de stijve spieren gunstig te stemmen. En op mijn voet vond ik nog twee extra blaartjes, maar die zullen nu wel weer snel gaan genezen.
Ik merk dat ik nog onrustig slaap, net alsof er onverwerkte indrukken bezig zijn uit het onderbewuste naar boven te komen. Zo kwam naar boven dat bij het umcRadboud ziekenhuis een twintigtal, zo te zien, ernstige patiënten buiten stonden om de lopers te zien en misschien ook nog wel te steunen. Dat zou best eens een soort " laatste wens" programma kunnen zijn, zo aan de patiënten te zien. Indrukwekkend.
Daar de hele stad was volgebouwd met tribunes kon ik mijn gastverblijf niet meer terugvinden. Ik was echt verdwaald en niemand die daar liep kende de omgeving, echt even om radeloos van te worden ook omdat ik zo kapot was. Ik snakte naar een douche en naar koud water om de voeten in te doen. Ook vervelend was de ik collega Bé helemaal had mis gelopen. Het sms en telefoonverkeer lag zo goed als plat, dus elkaar bereiken was bijna niet mogelijk. Jammer. Daarna via gps toch weer mijn verblijf gevonden en afscheid genomen van mijn kamergenoot met een biertje op het terras. Zaterdag nog even alles de revue laten passeren en een aflevering over de 4daagse gekeken op Uitzending Gemist. Dat voel je wel hoor en naar mijn idee is het toch te veel is om het volledig te ervaren. De eerst komende week zal alles wel op z'n plek vallen. Een rijke ervaring is het zeker, een kado voor je leven. Het geeft het meer inhoud en kracht en daar ben ik enorm trots op.
Tenslotte, tenslotte nog enorm veel dank aan iedereen die met mij heeft meegeleefd en me heeft gesteund op welke wijze dan ook. Dat geeft je echt het gevoel dat met elkaar heel veel kan doen. Top dank je wel en tot. .... Weet ik nog niet. Dank je wel en Kus! !!!
johannes

  • 21 Juli 2013 - 20:07

    Nel Prins:

    Hallo Johan, fijn dat je de tocht der tochten goed hebt volbracht. Wil je de felicitaties overbrengen aan Ceciel met haar verjaardag. Groetjes en tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Welkom op mijn reispagina! In de maanden april, mei en juni loop ik vanaf halverwege Frankrijk naar Santiago de Compostela. Een reis van bijna 1600 km! Goed getraind en goedgeluimd vertrek ik op 20 april naar Frankrijk, om daar uitgerust met rugzak en slaapzak te beginnen aan deze bijzondere route. Een spirituele reis...

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 1461
Totaal aantal bezoekers 81503

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2019 - 01 Januari 2029

Boektitels en uitgaven boeken

05 September 2020 - 10 September 2020

Walk of Wisdom,

05 Augustus 2019 - 30 Augustus 2019

Pieterpad 2019 - Pieterburen — Maastricht

21 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Umbrië - In de voetsporen van Benedictus

25 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Tour Mont Blanc

20 April 2018 - 30 April 2018

2018 Elfstedenwandeltocht

07 Juni 2016 - 29 Juli 2016

Kloosterloop Brabant - Limburg 2016

16 Juli 2013 - 19 Juli 2013

Nijmeegse 4daagse

20 April 2012 - 30 Juni 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: