Ik ben weer Thuis! !!! Zie FOTO..... Tot slot. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan Jong - WaarBenJij.nu Ik ben weer Thuis! !!! Zie FOTO..... Tot slot. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan Jong - WaarBenJij.nu

Ik ben weer Thuis! !!! Zie FOTO..... Tot slot.

Door: Johannes de jong

Blijf op de hoogte en volg Johan

28 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Mij was gevraagd het mooie weer mee te nemen naar Nederland. Nou, je ziet, ik ben tot alles in staat. Mooi weer en Spaans warm. Voor iedereen die mij en wie ik een warm hart toedraag. ALSTUBLIEFT!

Na ruim 30 uur in de bus kwam ik gisteravond om 20.30 uur aan. Het laatste stuk ben ik naar huis gelopen als een echte Pelgrim. Daar wachtte een welkomskommissie + fotograaf van ons streekblad Polderexpress.
Frea had met Ceciel op mijn verzoek een Pelgrimsdiner gemaakt en zo hebben we met elkaar mijn reis afgesloten. Geweldig slotakkoord hoor!!

Het volgende nieuwtje kwam vandaag. Mijn nieuwe lease auto stond klaar. Citroën DS5, een glansende nieuwe bak voor de deur. Deed me eerst niet veel, maar nu hij er staat, mwaaaaa, toch wel mooi.
Ik ben een bevoorrecht mens, dat is duidelijk.

Nu ga ik ierdereen bedanken die op mijn reisverslagen heeft gereageerd. Meer dan 20.000 hits. Te gek en super bedankt, wat een kick geeft dat zeg. Ik hou van jullie allemaal en bedankt. ....... De lijst....... Joeri + judith, Kim + Jochem, Frea en Mattijs, Karlijn Katy Petra de Gr en Petra du Po, Paul H. Lilian, Nel Pr., Marco en Mirelle, Gerard M, Evelien, Vincent, Jeanne, Annie, Huug, Willem en Tiny, Ella de G, Leo, Marianne G, Theo Vleeshhouwer, Aljo, Marja A., Dons, Bartha, Wil koemeester, Berend, Marga Has., Gerlinde, Dennis en Maurice, Anita Zwarthoed, Jos (klein + Jos (groot), Trudy + Herman, Anita l., Karin Rijs, Gert, Dineke W., Barbera, Nelleke, Fien en Jan, Desirèe Fonk, Miranda, louise + André, Joke Blomsma, Janny Bakker, Marion, Marjan van Asselt, Hans b., Nicoly, Bianca/Ria, Linda nijborg, Nesrin, Ger Lantink, Edwin, Franklin, Yvonne B, Meiny, Cor Molenaar, Joke (VP team Amsterdam), Ronald, Annemieke de Boer, Team 050 / Lissette, Bart, Manuela, Ria van E., Florence, Ardy + Reinie, Kitty Koning, Peter van D., Ceciel en " Krullenbol" (Gabriëlla).

Als je wel geregeerd hebt en je naam staat er niet bij, moet je je bij mij melden hoor. Iedereen moet genoemd worden en hoort er bij.
Ook als je wel hebt meegelezen, maar geen reactie hebt gestuurd hoor je er helemaal bij hoor!

In september vier ik nog mijn 60e verjaardag, dus 2012 is een heel bijzonder jaar voor mij.

Ik groet jou en sluit hierbij met heel veel dankbaarheid mijn reis (verslagen) over Santiago de Compostella af. Nu komt het nagenieten en waarmaken wat ik heb opgedaan aan nieuwe ideeën

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggg en bedankt!

Johan, Johannes, Joost - Opa

  • 28 Juni 2012 - 18:51

    An :

    de laatste tijd via de computer meer contact gehad dan we normaal gewendzijn heel erg goed bevallen ik heb er zelf ook veel van geleerd dank je wel voor alle leuke en voor jou ook heftige verhalen ik denk dat ik dat ga missen heel veel liefs en groetjes ook voor ceciel doei doei

  • 28 Juni 2012 - 19:27

    Nelleke:

    dankbaar dat je veilig bij je dierbaren thuis bent gekomen en dat je het laatste stuk gelopen hebt, klinkt
    als een krachtig slotakkoord, dank voor het zonnige weer dat je meenam en al wat je deelde! !! !!! ! x

  • 29 Juni 2012 - 10:04

    Jeanne:

    Goed dat je weer gezond en wel thuis bent aan komen lopen. normaal keek ik weinig naar de p.c. ,nu keek ik er naar uit....
    xxx Jeanne

  • 29 Juni 2012 - 18:47

    Maurice:

    Wow! 10 kilo lichter (?) en 10 jaar jonger (!) én een blitse bak voor de deur, een jonge (...) meid ;-)) aan je zijde, je bent inderdaad een bevoorrecht mens! Hihi
    Wederom welkom thuis, geniet lekker dóór en ga maandag vol energie weer aan het werk, dit pakt niemand je meer af!!!
    Groeten

  • 03 Juli 2012 - 19:49

    Kitty Koning:

    Johan je bent weer veilig thuis, wat een fantastische prestatie heb je geleverd !!
    Jij bent echt een kanjer, heel goed gedaan !!!
    Je benen verdienen nu wel even rust, lijkt mij zo want die hebben hun kracht wel bewezen.
    Johan ik heb veel aan je gedacht, fijn dat je weer gezond terug bent.
    Vele hartelijke groetjes en tot ziens
    Kitty

  • 08 Juli 2012 - 14:05

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 10 Juli 2012 - 11:41

    Florence:

    Hoi Johan,
    geweldig dat je het gehaald hebt!! Gefeliciteerd. Ook al ligt de essentie bij 'de weg', ik kan me voorstellen dat het halen van je eindbestemming alsook het weer thuiskomen heel erg prettig voelen. Veel plezier met nagenieten en uiteraard ook met deze zomer (alweer foets...ga je 'm nog 's halen en hierheen brengen?).

  • 10 Juli 2012 - 17:15

    Mariska (Steps):

    Hoi Johan,

    Ik heb je site gevonden hoor!! En heb je reisverhalen dan ook met veel plezier en bewondering zitten lezen! Wow wat een avontuur! Helaas kon ik je "onderweg" niet supporten maar alsnog Super dat je het gehaald hebt!! en ik kijk uit naar je boek! ;-)

    Groetjes, Maris

  • 25 Juli 2012 - 09:44

    Welkom Terug!:

    Veilig weer thuis na een mooi avontuur!
    Welkom thuis!

    Een diepe buiging voor je prestatie!

    tot snel!
    Tiba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Welkom op mijn reispagina! In de maanden april, mei en juni loop ik vanaf halverwege Frankrijk naar Santiago de Compostela. Een reis van bijna 1600 km! Goed getraind en goedgeluimd vertrek ik op 20 april naar Frankrijk, om daar uitgerust met rugzak en slaapzak te beginnen aan deze bijzondere route. Een spirituele reis...

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 1185
Totaal aantal bezoekers 81559

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2019 - 01 Januari 2029

Boektitels en uitgaven boeken

05 September 2020 - 10 September 2020

Walk of Wisdom,

05 Augustus 2019 - 30 Augustus 2019

Pieterpad 2019 - Pieterburen — Maastricht

21 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Umbrië - In de voetsporen van Benedictus

25 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Tour Mont Blanc

20 April 2018 - 30 April 2018

2018 Elfstedenwandeltocht

07 Juni 2016 - 29 Juli 2016

Kloosterloop Brabant - Limburg 2016

16 Juli 2013 - 19 Juli 2013

Nijmeegse 4daagse

20 April 2012 - 30 Juni 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: