Boek uitgegeven! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Johan Jong - WaarBenJij.nu Boek uitgegeven! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Johan Jong - WaarBenJij.nu

Boek uitgegeven!

Door: Johannes de Jong

Blijf op de hoogte en volg Johan

30 Januari 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Ik ben erg trots dat het boek over mijn reis is uitgegeven via Free Musketeers. Klik op onderstaande link om het boek te bestellen:

Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt.

groet Johan

Over het boek
Diep van binnen wist de schrijver dat er een verlangen was om iets groots te gaan doen voor zichzelf en misschien ook wel voor anderen. Opeens was het duidelijk, de weg naar Santiago de Compostela lopen, een geschikte uitdaging. Een pelgimstocht van 1650 km volgde vanuit Frankrijk naar Noord-West Spanje die eindigde in Cap de Finisterre, aan de Atlantische kust. Met dit boek neemt de schrijver je mee op zijn tocht, zijn ervaringen, ontmoetingen en zijn filosofische overdenkingen die hij onderweg optekende. Dit boek geeft jou de beelden en het gevoel mee, dat je deze reis zelf ook beleeft.

Over de auteur
Johannes de Jong, geboren in 1952 in Nes aan de Amstel, zoon en 10e kind uit een traditioneel katholieke boeren familie. Sinds eind jaren ’80 bezig met spiritualiteit en werkzaam in de gezondheidszorg. Te voet onderweg naar Santiago ontdekte hij het plezier in het schrijven, wat resulteerde in dit eerste boek van zijn hand.

• 30 Januari 2015 - 20:37

Johan:

Mijn Weg is misschien ook jouw weg. Santiago is een geweldig doel en Finisterre is een fantastisch doel! Het heeft mij ontroerd en verrijkt en dat wil ik graag met je delen.

• 01 Februari 2015 - 00:34

Johannes:

‘ Je eigen weg herken je aan de overvloed van energie
    en inspiratie als je hem bent ingeslagen’.
    Jerry Gillies

• 27 December 2018 - 10:13

Jan Veltman:

Mijn reactie is vanwege de aankoop van het boek 'pelgrimeren langs kloosters', een activiteit waarmede ik mij ook al heel bezig hou op mijn vele pelgrimstochten. Ruim 20 jaar geleden ben ik mijn levensverhaal gaan schrijven en inmiddels schrijf ook ik autobiografische essays met een zingevend kenmerk, waarvan één met de titel "kracht van opvoeding tijdens het 'rijke roomse' leven, waarin toen de kiem is gelegd en pas vele jaren later is gaan groeien en nog steeds verder groeit. Het voelt als een pelgrimstocht zonder einde.