Boek uitgegeven! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Johan Jong - WaarBenJij.nu Boek uitgegeven! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Johan Jong - WaarBenJij.nu

Boek uitgegeven!

Door: Johannes de Jong

Blijf op de hoogte en volg Johan

30 Januari 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Ik ben erg trots dat het boek over mijn reis is uitgegeven via Free Musketeers. Klik op onderstaande link om het boek te bestellen:

http://www.freemusketeers.nl/boek/7918/mijn-weg-te-voet-op-de-camino-de-santiago

Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt.

groet Johan

Over het boek
Diep van binnen wist de schrijver dat er een verlangen was om iets groots te gaan doen voor zichzelf en misschien ook wel voor anderen. Opeens was het duidelijk, de weg naar Santiago de Compostela lopen, een geschikte uitdaging. Een pelgimstocht van 1650 km volgde vanuit Frankrijk naar Noord-West Spanje die eindigde in Cap de Finisterre, aan de Atlantische kust. Met dit boek neemt de schrijver je mee op zijn tocht, zijn ervaringen, ontmoetingen en zijn filosofische overdenkingen die hij onderweg optekende. Dit boek geeft jou de beelden en het gevoel mee, dat je deze reis zelf ook beleeft.


Over de auteur
Johannes de Jong, geboren in 1952 in Nes aan de Amstel, zoon en 10e kind uit een traditioneel katholieke boeren familie. Sinds eind jaren ’80 bezig met spiritualiteit en werkzaam in de gezondheidszorg. Te voet onderweg naar Santiago ontdekte hij het plezier in het schrijven, wat resulteerde in dit eerste boek van zijn hand.

  • 30 Januari 2015 - 20:37

    Johan:

    Mijn Weg is misschien ook jouw weg. Santiago is een geweldig doel en Finisterre is een fantastisch doel! Het heeft mij ontroerd en verrijkt en dat wil ik graag met je delen.

  • 01 Februari 2015 - 00:34

    Johannes:

    ‘ Je eigen weg herken je aan de overvloed van energie
    en inspiratie als je hem bent ingeslagen’.
    Jerry Gillies

  • 27 December 2018 - 10:13

    Jan Veltman:

    Mijn reactie is vanwege de aankoop van het boek 'pelgrimeren langs kloosters', een activiteit waarmede ik mij ook al heel bezig hou op mijn vele pelgrimstochten. Ruim 20 jaar geleden ben ik mijn levensverhaal gaan schrijven en inmiddels schrijf ook ik autobiografische essays met een zingevend kenmerk, waarvan één met de titel "kracht van opvoeding tijdens het 'rijke roomse' leven, waarin toen de kiem is gelegd en pas vele jaren later is gaan groeien en nog steeds verder groeit. Het voelt als een pelgrimstocht zonder einde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Johan

Welkom op mijn reispagina! In de maanden april, mei en juni loop ik vanaf halverwege Frankrijk naar Santiago de Compostela. Een reis van bijna 1600 km! Goed getraind en goedgeluimd vertrek ik op 20 april naar Frankrijk, om daar uitgerust met rugzak en slaapzak te beginnen aan deze bijzondere route. Een spirituele reis...

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 81560

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2019 - 01 Januari 2029

Boektitels en uitgaven boeken

05 September 2020 - 10 September 2020

Walk of Wisdom,

05 Augustus 2019 - 30 Augustus 2019

Pieterpad 2019 - Pieterburen — Maastricht

21 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Umbrië - In de voetsporen van Benedictus

25 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Tour Mont Blanc

20 April 2018 - 30 April 2018

2018 Elfstedenwandeltocht

07 Juni 2016 - 29 Juli 2016

Kloosterloop Brabant - Limburg 2016

16 Juli 2013 - 19 Juli 2013

Nijmeegse 4daagse

20 April 2012 - 30 Juni 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: