Voorbereidingsstress Op Pieter Pad loop - Reisverslag uit Oost-Graftdijk, Nederland van Johan Jong - WaarBenJij.nu Voorbereidingsstress Op Pieter Pad loop - Reisverslag uit Oost-Graftdijk, Nederland van Johan Jong - WaarBenJij.nu

Voorbereidingsstress Op Pieter Pad loop

Door: Johannes de Jong

Blijf op de hoogte en volg Johan

31 Juli 2019 | Nederland, Oost-Graftdijk

Op tafel liggen overal papieren, briefjes, reisgidsen en halve tassen hier en daar. Het is duidelijk, er staat weer een wandelreis op stapel en dat vergt veel denk en regelwerk vooraf.
Zeker omdat ik 4 weken op reis ben en ver vooruit moet kijken en ik moet het ook direct weer loslaten natuurlijk. Je hebt immers niet alles in de hand en dat maakt zo'n tocht juist ook weer extra spannend.

6 augustus vertrek ik uit Pieterburen (Groningen) en 500 km en 25 dagen verder hoop ik aan te komen op de Sint Pietersberg nabij Maastricht.
Ik heb al 26 overnachtingen geregeld, dus ik moet wel op schema blijven, anders moet ik alles weer omgooien. Het wordt weer een mooi avontuur, lopend langs de Nederlandse oostelijke grens van Noord naar Zuid.

Vorige week met succes de Nijmeegse 4Daagse weer afgerond. Dat was natuurlijk wel een lekkere opwarmer. Echter het lopen met rugzak, door bossen en weiden, van adres naar adres is werkelijk heel iets anders. Eigenlijk vind ik dat het mooiste om te doen. De ervaringen op de Camino de Santiago - Kloosterloop - 11-stedenpad met ommetjes - Limes pad, staan nog steeds als goede herinnering in mijn hoofd geprent.

Als je het leuk vindt kun je me weer volgen op Waar Ben JIJ . Nu. Ik zou het heel leuk vinden als er reacties zijn, hoor ik het graag.

Volgende week lees je mijn eerste reisverslagen

Groetjes,

Johan

  • 31 Juli 2019 - 10:19

    Jean:

    Dus ongeveer 20 kilometer per dag, je vertrek en aankomsttijden moet je zeker zelf regelen .
    Pauze voor inwendige mens meerekenen,enz. enz.
    Mooi,geniet er maar van,en dank dat je het allemaal kan.
    Ik probeer je te volgen , gr. Jeanne

  • 31 Juli 2019 - 11:57

    Hugo De Jong:

    nou Johan dit is toch wel een hele onderneming en loop je alleen of in groepsverband heel veel plezier en sterkte Johan en groetjes hugo

  • 31 Juli 2019 - 12:24

    Johannes De Jong:

    dank je wel hoor ... Jeanne en Hugo!!

  • 31 Juli 2019 - 16:32

    An:

    Ik wens je veel zegen op je wegen hoop dat het weer je gunstig gezind de rest moet je zelf doen tegen mijn jongens zeg ik altijd goede vlucht en hou hem in de lucht
    Tegen jou zeg ik blijf dicht bij jezelf dan ben je op zn sterkst groetjes An

  • 01 Augustus 2019 - 09:50

    Nicoly:

    Succes met de voorbereidingen en wat ga je weer een mooi avontuur aan. Liefs, Nicoly

  • 03 Augustus 2019 - 17:19

    Kim:

    Veel succes pap! Wij moedigen je aan vanuit Italië :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Welkom op mijn reispagina! In de maanden april, mei en juni loop ik vanaf halverwege Frankrijk naar Santiago de Compostela. Een reis van bijna 1600 km! Goed getraind en goedgeluimd vertrek ik op 20 april naar Frankrijk, om daar uitgerust met rugzak en slaapzak te beginnen aan deze bijzondere route. Een spirituele reis...

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 81585

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2019 - 01 Januari 2029

Boektitels en uitgaven boeken

05 September 2020 - 10 September 2020

Walk of Wisdom,

05 Augustus 2019 - 30 Augustus 2019

Pieterpad 2019 - Pieterburen — Maastricht

21 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Umbrië - In de voetsporen van Benedictus

25 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Tour Mont Blanc

20 April 2018 - 30 April 2018

2018 Elfstedenwandeltocht

07 Juni 2016 - 29 Juli 2016

Kloosterloop Brabant - Limburg 2016

16 Juli 2013 - 19 Juli 2013

Nijmeegse 4daagse

20 April 2012 - 30 Juni 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: