1e Spaanse Klaver 4.... dankzij zegen??? - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Johan Jong - WaarBenJij.nu 1e Spaanse Klaver 4.... dankzij zegen??? - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Johan Jong - WaarBenJij.nu

1e Spaanse Klaver 4.... dankzij zegen???

Door: Johannes de jong

Blijf op de hoogte en volg Johan

06 Juni 2012 | Spanje, Mansilla de las Mulas

Waar het door komt weet ik niet, maar ik kijk in Spanje al weken uit naar een klavertje 4 en ik kon er niet één op mijn pad bespeuren.

Vandaag loop ik naar buiten om mijn flesje water te vullen, staat er onder bij het waterputje gewoon een klavertje 4 (zie foto).
Je gaat toch denken dat de zegen van 'mijn pastoor' zijn uitwerking niet heeft gemist hè.

Kim heeft haar 4 dagen volbracht, 80 km gelopen, wel wat piep en kraak pijnen, maar ze heeft het toch maar gedaan hoor. Super!
Morgen weer afscheid nemen van haar en alleen verder, zal best wel even lastig zijn. Het was erg gezellig, we hebben veel gekletst en alles en iedereen even aandacht gegeven.

Morgen naar León. Ik ga vroeg op pad zodat ik 's middags de stad kan bekijken. Nog 3 weken lopen, ik ben benieuwd wat ik nog ga tegenkomen en waarvan ik kan gaan genieten.

Groetjes
Johan

• 06 Juni 2012 - 17:58

Frea:

Haha, die gekke pastoor... Die heeft je toch maar mooi een klavertje 4 bezorgd! Doe rustig aan en ga niet gelijk jakkeren als Kim weg is!

Kus

• 06 Juni 2012 - 20:21

Petra Du P:

Hey Johan,
    Wat een prachtige verhalen, heerlijk om te lezen. Zie het helemaal voor me: een pastoor op de fiets die je de zegen geeft. Wie krijgt het?!?... Geniet van je reis nog even en dat er nog vele klavertjes 4 mogen volgen :-).
    Kus en dikke knuffel, Petra

• 06 Juni 2012 - 20:28

Jeanne :

Fra heeft wel gelijk hoor,rustigaan en goed schransen!!!Je hebt Sonja voorlopig niet nodig hi..
    Kim 80 km gelopen,oei wat een end.
    En dan jij, wat een prestatie!!
    Jij moet doorgaan, tot je aan het eind zal staan.Toi,toi J

• 07 Juni 2012 - 15:34

Linda N:

nou Johan, nog 3 weken te gaan met een klavertje 4 in de pocket!!
    dat komt goed!
    nog veel plezier!

• 07 Juni 2012 - 20:00

An:

hallo joost daar ben ik weer als ik naar je foto kijk ben je wel flink afgevallen wat lijk je dan op pa man grappig het weer laat hier nog wel wat te wensen over ik vind dat niet zo erg ik ben een beetje een winterkind verder is hier alles oke zorg goed voor jezelf en zet hem opheel veel groetjes van ons allemaal ook van bora en wim moest ik je de groetjes doendoei doei